Kom je even binnekijken?

Oude Schoolmaaltijd

De Oude Oude Schoolmaaltijd is nu ook op zomervakantie, vanaf 1 september kunnen jullie weer genieten van de lekkerste maaltijden voor een leuke prijs.

De Oude Schoolmaaltijd is iedere werkdag te verkrijgen. En kost altijd €14,50. We hebben echter een beperkt aantal maaltijden per dag. Dus voorkom teleurstelling en reserveer snel. Op=Op

Eindelijk mogen we het bekend maken : we hebben ons eigen bier!

Na zeven jaar toewijding en passie voor het scheppen van een unieke horeca beleving. Ontstond het idee voor Kaakbier Amber-ale, in samenwerking met Julianabrouwerij Warmond. Het bier, vernoemd naar veldwachter Willem Kaak, is vriendelijk, toegankelijk en doordrinkbaar. Veldwachter Kaak leende zijn naam aan het Kaaksplein en symboliseert evenwicht en kwaliteit, net als het bier. Met de lancering vieren ze de verfijnde smaak van ambachtelijk bier.